Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 05:08



 
Меню сайту
Радіо Fm
Віконце природи
Новини NASA
Новини
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

План методичної роботи

План  методичної роботи

Моринського навчально – виховного комплексу

„Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня спеціалізована сільськогосподарська школа І – ІІІ ступенів” ім. Героя Радянського Союзу А.П. Харковця

на 2016 – 2017 навчальний рік

с. Моринці

2016

ВСТУП

У 2015 – 2016 навчальному році методична робота була спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми «Удосконалення форм і методів роботи на уроці через впровадження інформаційних та інноваційних технологій в системі креативної освіти». Методична робота здійснювалась на діагностичній основі. Під час її планування було враховано заходи, зазначені у річному та перспективному планах роботи, плані реалізації науково-методичної проблеми, рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами у системі післядипломної освіти педагогічних працівників, схвалені листом Міністерства освіти і науки України від 23.07.2002 року № 1 / 9 – 218, які визначили зміст методичної роботи.

         У школі працювало 4 методичні об’єднання, методична рада, семінар-практикум, методичні дні. Щомісяця згідно з планом проводились методичні оперативки та інструктивно-методичні наради. Питання теоретичного характеру розглядалися на засіданнях педагогічної ради. Координацією форм і методів роботи, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності й вдосконалення фахової підготовки вчителів, займалася методична рада НВК. При виборі форм роботи з педагогічними працівниками було враховано кваліфікаційний рівень педагогічних працівників, рівень їх методичної підготовки, стаж роботи у навчально-виховному закладі, професійні можливості та запити кожного вчителя, їх професійний ріст, творчі бажання.

         Для роботи з молодими вчителями було організовано, наставництво, індивідуальні та групові консультації, відвідування уроків досвідчених колег. Молоді вчителі відвідували засідання районних шкіл молодих вчителів за фахом.

Вчитель фізики та інформатики Христян С.М. проводив консультпункт  для вчителів, у яких виникають труднощі при використанні ІКТ у навчально-виховному процесі. Всі вчителі НВК провели відкриті уроки. Традиційною формою роботи продовжує залишатися взаємовідвідування уроків. Особлива увага приділялась самостійній роботі вчителів над методичною проблемою та їх самоосвіті. У лютому було проведено творчі звіти вчителя української мови і літератури Чорновіл Ю.В., вчителя трудового навчання, педагога організатора Мідловець Г.В. У 2016 році атестовано 2 педагогічних працівників, у результаті атестації 1 педагогічному працівнику підтверджено  кваліфікаційну  категорію  «спеціаліст першої категорії», 1 – присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії». Чорновіл Ю.В. присвоєно   звання  «старший  вчитель». Четверо педагогічних працівників пройшли курси підвищення кваліфікації при Черкаському ОІПОПП.

         Бабак С.М. і Дишлева І.І.   були  учасниками  районного  конкурсу  навчальних  кабінетів. Дипломом  І ступеня нагороджено  кабінет  англійської мови (зав. кабінетом Бабак С.М.), грамотою кабінет  математики (зав. кабінетом Дишлева І.І.), Христян С.М., класний керівник 5 класу став лауреатом районного туру конкурсу «Класний керівник року». Педагогічні працівники є активними учасниками районних методичних об’єднань, шкіл становлення педагогічної майстерності, майстер-класів. Із 19 педагогічних працівників 2 були учасниками ярмарки цифрових ресурсів, 13 -  ярмарки педагогічних технологій «Освіта Корсунщини», що становить 68,4 % від загальної кількості. Наказом відділу освіти було відзначено 7 робіт (46,7 % від усіх робіт). Ефективними формами роботи з питань впровадження досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду були методичні дні, семінар, індивідуальні  консультації. Інноваційними формами роботи у закладі були презентація досвіду роботи вчителів, проведення тижнів педагогічної майстерності, методичних днів, творчого портрету вчителів.

         У навчально-виховному комплексі було проведено атестацію робочих місць працівників школи. Кращими кабінетами визнано: методичний кабінет вчителя фізкультури та спортивну залу (вч. Луценко О.І.), кабінет історії і правознавства (зав. кабінетом Чорновіл О.В.), кабінет фізики, кабінет інформатики (зав. кабінетом Христян С.М.), кабінет світової літератури (зав. кабінетом Кучер В.І.), кабінет англійської мови ( зав. кабінетом Бабак С.М.)

Адміністрацією школи відвідано 272 уроки та позакласних захо­ди, із яких 29 визнано високоефективними, 236 – ефективними, 7 –  малоефектив-ними. Проведено 9 методичних оперативок та випущено 9 методичних бюлетенів. Вчителями школи було підготовлено реферати, повідомлення та інші матеріали, які поповнили методичний кабінет. 

         Проте в організації методичної роботи у навчально-виховному комплексі є ще ряд невирішених проблем, зокрема:

  • не досягнуто рівня навчальних досягнень учнів відповідно до їх можливостей, низька якість навчальних досягнень;
  • зміст методичної роботи не у повному обсязі задовольняє потреби розвитку творчого потенціалу всіх вчителів, педагогічних працівників;
  • низький рівень організації наукової роботи;
  • недостатній рівень саморозвитку і самореалізації, психолого-педагогічних знань окремих працівників;
  • недостатня результативність участі в конкурсах, незацікавленість окремих вчителів результатами;
  • відсутність публікацій матеріалів педагогічних працівників у фаховій періодиці.

Основні завдання:

  • вдосконалювати систему планування та координувати діяльність всіх ла­нок навчально-виховного процесу, внутрішкільного контролю, інформаційне та науково-методичне забезпечення діяльності школи;
  • поліпшувати управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, забезпечувати умови для індивідуального розвитку дітей, досягнення ними рівня навченості з урахуванням їх пізнавальних інтересів та можливостей;
  • створити умови для постійного професійного вдосконалення педагогіч­них працівників, підвищення їх фахової майстерності, вивчення та впровадження в навчально-виховний процес кращого досвіду вітчизняної та світової педагогіки;
  • сприяти засвоєнню в практичній діяльності інноваційних педагогічних технологій, нових форм організації навчально-виховного процесу, залученню педагогічних працівників до науково-дослідницької  та експериментальної діяльності;
  • підвищувати рівень поінформованості в нормативно-правових документах, які визначають державну політику в галузі освіти.

 

2016 - 2017  навчальний рік -

  рік  вдосконалення системи виховання національно – патріотичної свідомості та загальнолюдських чеснот в учнів на заходах гуманної педагогіки.

О.А. Захаренка

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

ВІДДІЛУ ОСВІТИ, РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ, ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ:

Запровадження елементів інформаційних  технологій, удосконалення  системи психолого-педагогічного  супроводу особистості

 в структурі креативної  освіти

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ:

  • оновлення змісту роботи навчально-виховних закладів району відповідно до Законів України: “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, «Про позашкільну освіту», “Про дошкільну освіту”, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Державних стандартів початкової, базової і повної середньої освіти, Базового компонента дошкільної освіти;
  • створення умов для безперервного навчання педагогічних працівників, розвитку їх творчого потенціалу, уміння використовувати продуктивні форми, методи і прийоми навчальної діяльності в структурі креативної освіти, формування здатності до критичного самоаналізу результатів;
  • забезпечення наступності в організації та змісті дошкільної, початкової і базової школи відповідно вимог нових Державних стандартів освіти, нового закону «Про освіту»;
  • підвищення якості освітніх компетентностей учнів через запровадження особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів до організації навчання, впровадження елементів мультимедійних технологій та використання мережі Інтернет;
  • удосконалення дошкільної освіти через орієнтацію на особистісно зорієнтований підхід до навчання, гуманітаризацію, інтеграцію змісту, виховання духовності дитини, розвиток почуття національної приналежності, формування природничо-наукової картини світу;
  • виховання людини з високогуманними особистісними якостями, громадянина-патріота рідного краю; забезпечення духовної єдності поколінь, збереження родинних традицій, народних звичаїв; досягнення ефективної координації діагностико-профілактичної, просвітницької роботи школи, сім’ї, громадськості.

І. Організаційна робота

1. Визначити основні завдання методичної роботи і обговорити їх на засіданні педагогічної ради. Видати наказ „Про структуру та організацію методичної роботи у 2016 – 2017 навчальному році“.(Серпень. Адміністрація)

2. Організувати шкільні семінари з метою ознайомлення педагогічних працівників із новинами психологічної та педагогічної літератури, методики навчання.(Листопад, лютий, квітень. Заступник з НВР)

3. Провести підсумкову методичну конференцію. (Звіт методичних об’єднань).(Травень. Заступник з НВР)

4. Аналізувати стан навчально-виховного процесу в школі.(Впродовж року. Адміністрація)

5. Продовжити вивчати систему роботи вчителів, які атестуються у 2016 - 2017 н.р.(Впродовж року. Адміністрація)

6. Вивчити та проаналізувати стан викладання правознавства, курсу «Людина і світ», математики, основ здоров’я, фізкультури, забезпечення пізнавального розвитку дошкільників,  забезпечення художньо – естетичного розвитку  дошкільників.      (Вересень – квітень. Адміністрація)

7. Вивчити систему роботи вчителя історії Чорновола О.В., вчителя математики Дишлевої І.І., вчителя початкових класів Аджубей Л.Л., вчителя основ здоров’я Лобуренко Л.В., вихователя дошкільної групи Моргун О.І..    (Жовтень – березень. Адміністрація)

8. Вивчити питання забезпечення наступності навчання у 5 класі.(Вересень-листопад. Заступник з НВР)

9. Продовжити роботу методичної ради у такому складі:

Чорновіл Ю.В.  - заступника директора з  навчально-виховної роботи, голови ради;

Лобуренко Л.В. - директора школи, заступника голови ради;

Чечель Л.І. - заступника директора з виховної роботи, члена ради;

Аджубей Л.Л. - вчителя початкових класів, члена ради;;

Чорновіл Л.Д. - вчителя української мови та літератури, члена ради;

Дишлевої І.І. - вчителя математики, члена ради.

10. Спланувати щомісячні методичні оперативки.(До 04.09.2016р. Заступник з НВР)

11. Спланувати  проведення методичного:

         «Використання сучасних педагогічних технологій  у творчій  лабораторії  вчителя».          ( До 04. 09. 2016 р. Заступник з НВР )

12. Спланувати і організувати роботу, спрямовану на реалізацію цільового проекту: « Твоє життя – твій вибір. Поспішаймо робити добро ».(Вересень. Заступник з ВР)

13. Провести педагогічні читання на тему: „ Феномен О.А. Захаренка. Впровадження педагогічних ідей  О.А.Захаренка в навчально – виховному процесі ‟                                                                      (Лютий. Заступник з НВР)

14.  Спланувати проведення семінару – практикуму « Навчання і виховання успіхом ».(Вересень. Заступник з НВР)

15. Спланувати роботу наставників із молодими вчителями.(Вересень. Заступник з НВР)

16. Спланувати  проведення   методичного тижня «Удосконалення  змісту навчально – виховного процесу  через використання  інформаційно – комунікативних  та інноваційних технологій».(Вересень. Заступник з НВР.)

17. Спланувати роботу консульпункту  «Ефективність використання засобів ІКТ у навчально – виховному процесі».(Вересень. Чорновіл Ю.В., Христян С.М.)

18. Спланувати індивідуальні консультації.(Вересень. Чорновіл Ю.В.)

19. Продовжити роботу  над вирішенням загальної проблеми школи «Поєднання загальноосвітньої та початкової професійної підготовки в умовах сільської школи», навчальної проблеми „Удосконалення форм і методів роботи на уроці, шляхом впровадження інноваційних та інформаційних технологій в системі креативної освіти»,  виховної проблеми «Системний підхід до виховання учнів, підготовка їх до життя і праці».(Впродовж року. Заступник з НВР)

 

ІІ. Робота ШМО

1. Продовжити роботу методичних об’єднань :

- вчителів початкових класів; вихователів;

- вчителів суспільно-гуманітарного циклу;

- вчителів професійно-технічного та природничо-математичного циклів;

- класних керівників.(Впродовж року. Керівники ШМО)

2. Виробити основні напрямки діяльності ШМО, акцентуючи увагу на впровадженні інноваційних методів роботи в системі креативної освіти, затвердити плани роботи, провести організаційні засідання.(Серпень-вересень. Керівники ШМО)

ІІІ. Огляд кабінетів

1. Провести  атестацію робочих місць  педагогічних працівників згідно затвердженого Положення.(Серпень, березень. Адміністрація)

2. Перевірити наповнюваність кабінетів роздатковими і дидактичнними матеріалами, їх відповідність вимогам програм.(Серпень, березень. Заступник з НВР)

3. Проаналізувати навчально – методичну і матеріальну базу кабінетів. Вжити заходів щодо їх поповнення.(Серпень, березень. Адміністрація, зав. кабінетами)

4. Поповнювати навчальні кабінети дидактичним матеріалом, ППЗ.(Впродовж року. Зав. кабінетами)

5. На засіданнях МО заслухати звіти завідуючих кабінетами.(Згідно плану. Керівники ШМО)

6. Взяти участь у районному конкурсі – огляді кабінетів англійської  мови,  математики, методичних  кабінетів.(Вересень – квітень. Зав. кабінетами)

 

IV. Робота з молодими вчителями

1. З метою надання індивідуальної методичної допомоги продовжити роботу по наставництву, закріпивши наставників:

Бондаренко О. С. – Аджубей Л.Л.

Мідловець Г.В – Чорновіл Л.В.

Пилипенко Н.І. – Чечель Л.І.(Впродовж року. Заступник з НВР)

2. Молодим спеціалістам і наставникам розробити план спільної роботи.(Вересень. Наставники)

3. Відвідувати уроки молодих вчителів з метою  надання методичної допомоги.(Впродовж року. Наставники)

4. Навчити молодих спеціалістів робити самоаналіз уроку, заняття, виховного заходу.(Керівники ШМО, заступник з НВР, наставники)

5. На педагогічній раді заслухати звіти про роботу наставників.(Березень, заступник з НВР, наставники)

6. Поповнити папку “Молодому спеціалісту” новими матеріалами щодо  використання інноваційних та інформаційних технологій.(Вересень, заступник з НВР)

V. Позакласна робота з предмету

 1. Організувати роботу таких  гуртків:

  • " Юний стрілок " - Чорновіл Л.В.
  • " Волейбольний" - Луценко О.І.
  • " Юний тенісист" - Луценко О.І.
  • " Комп’ютерне програмування" - Христян С.М.
  • " Математичні вузлики" – Аджубей Л.Л.
  • " Краєзнавець" – Чорновіл О.В.(Впродовж року, керівники гуртків згідно річного плану)

 

2. Спланувати і організувати проведення предметних тижнів географії, української мови і літератури, правознавства,  фізкультури згідно плану роботи НВК.(Вересень. Заступник з виховної роботи,педагог - організатор, вчителі – предметники)

3. Поновити склад олімпіадних груп та спланувати їх роботу.(До 04.09.16, вчителі - предметники)

4. Проводити консультації, індивідуальні та групові заняття з різними категоріями учнів.(Впродовж року, вчителі – предметники)

5. Спланувати і організувати роботу з обдарованими дітьми.(Вересень. Заступник з НВР, вчителі – предметники)

6. Спланувати роботу консульпунктів по підготовці до ЗНО та ДПА.(Вересень. Заступник з НВР, вчителі-предметники)

7. Активізувати роботу по організації діяльності наукового товариства, написанню учнями наукових робіт.(Вересень. Заступник з НВР, вчителі-предметники)

 

VІ. Контрольні  роботи, олімпіади, конкурси

1. Провести контрольні зрізи знань з усіх предметів. Проаналізувати результати.(Вересень, грудень, травень. Заступник з НВР)

2. Провести моніторинг з української мови 4,9,11 класи, з математики 4,5,9 класи, історії 8 клас, 11 клас, англійської мови 5 клас.(Жовтень, грудень, лютий, квітень. Заступник з НВР)

3. Провести олімпіади з математики, фізики, хімії, біології, географії, історії, інозе­мної мови, правознавства, української мови та літератури, астрономії.(Жовтень – листопад. Заступник з НВР)

4. Провести олімпіади з математики, української мови для учнів 4 класу.(Листопад. Класовод, заступник з НВР)

5. Взяти участь у міжнародному конкурсі знавців української мови імені П.Яцика, міжнародному мовно-літературному конкурсі ім. Т.Г. Шевченка,  конкурсі читців „Барви рідної мови”, конкурсі „Об’єднаймося ж, брати мої”, Всеукраїнському конкурсі «Вчимося заповідати», конкурсі   „Мої права”, огляді - конкурсі волонтерських загонів  „Милосердя”, конкурсах „Мій рідний  край, моя земля”, „Зірки Надросся”, „Грайлива веселка”, "Волонтер - 2014", конкурсі агітбригад „У здоровому тілі – здоровий дух”, конкурсі „Новорічний подарунок”, конкурсі інсценізованої пісні  „Пісні, обпалені війною”, конкурсі екологічних агітбригад, фольклорних ансамблів.(Впродовж року. Заступники, педагог-організатор, вчителі-предметники)

VІІ. Робота по підвищенню кваліфікації

1. У 2016 – 2017 навчальному році охопити курсами підвищення кваліфікації вчителів:

                    - Дишлеву Ірину Іванівну  – вчителя математики; 

                    - Кучер Валентину Іванівну  – вчитель зарубіжної літератури;                

                    - Пилипенко Наталію Іванівну – вчитель хімії;

                    - Чорновола Олександра Володимировича – вчителя історії;

  - Чорновола Леоніда Володимировича – вчитель труд. навчання;

  - Динис Тамару Іванівну – вчитель початкових класів.(Впродовж року. Адміністрація)

2. Провести творчі звіти вчителів, що атестуються, презентуючи матеріали з досвіду роботи, портфоліо.(Лютий. Адміністрація)

3. Залучити вчителів, що атестуються, до участі у виставці передових педагогічних технологій.(Лютий – березень. Заступник з НВР)

4. Організувати і провести тиждень педагогічної майстерності вчителів, що мають звання.(Лютий. Заступник з НВР)

5. Організувати самоосвітню діяльність педагогічних працівників, діяльність над реалізацією науково – методичних проблем.(Вересень. Заступник з НВР)

6. Провести шкільний тур конкурсів „Учитель року”, „Творча особистість”, „Урок року”, „Краще методоб’єднання”, „Класний керівник”.(Впродовж  року. Заступник з НВР)

7. Взяти участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року».(Листопад. Адміністрація)

ЗАХОДИ

ПО УСПІШНОМУ ЗАВЕРШЕННЮ НАВЧАЛЬНИХ СЕМЕСТРІВ, НАВЧАЛЬНОГО РОКУ ТА ПО ПІДГОТОВЦІ ДО ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ

 

 

<

Назва заходів, завдань

Дата виконання

Відповідальний

1.

Раз на місяць проводити перевірку класних журналів з метою:

Протягом року

Дирекція НВК

- виявлення стану ведення записів, опитування;

- перевірки змісту і об’єму домаш-нього завдання;

- перевірки виконання практичних і ла­бораторних робіт;

- відвідування уроків учнями, якість знань, умінь і практичних навичок учнів

- ведення тематичного обліку знань.

2.

Підведення підсумків навчально-ви-ховної робити за семестр. Бесіда з кла­сними керівниками про стан успішно­сті учнів по класах.

Щосеместру

Дирекція НВК

3.

Проведення контрольних робіт по ви-з­наченню успішності за рік, семестр.

Травень

Заступник директора

4.

Організувати у всіх класах з усіх предметів систематичне повторення програмового матеріалу.

Протягом року

Вчителі-предметники

5.

У зв’язку з підготовкою до закінчен-ня навчального року перевірити стан вивчення і повторення програмового матеріалу, виконання лабораторних робіт, проведення екскурсій, бесід з позакласного читання.

Травень

Заступник директора

6.

Провести класні батьківські збори:

"Підготовка до державної підсумко-вої атестації".

Березень

Класні керівники

7.

Систематично висвітлювати хід під-готовки до державної підсумкової атестації у загальношкільній пресі, на лінійках

Протягом року

Заступник директора

8.

Постійно тримати під контролем сла-бовстигаючих і недостатньо організо-ваних учнів з метою морального впливу і надання їм допомоги.

Протягом року

Заступник директора

9.

Оформити стенд "Все про державну підсумкову атестацію", де помістити пора­ди по підготовці до державної підсу­мкової атестації, виписки з "Інструкції про державну підсумкову атеста­цію", розклад консультацій з предметів, що виносяться на держав-ну атестацію, зразки письмових робіт та усних відповідей

Березень

Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz